2017 m. sausio 8 d., sekmadienis

Kiaulienos nugarinės kepsniukai

Šitų kepsniukų aš labiausiai laukiu per šventes, kai nuvažiuojam pas mano vyro mamą. Nors skolindamasi iš jos šį receptą, rodos, smulkiai išklausinėjau kaip ką daryti, bet visgi tokie patys man niekada neišeina. Gaminti juos labai paprasta ir geriausia, kad galit patys nuspręsti, ką ant ant nugarinės uždėsite ir kokiu sūriu užkepsite. Aš aprašysiu patį paprasčiausią receptą, kurį visada gaminam ir kurį išmokau.




4-6 porcijoms reikės:

  • 1 kg kiaulienos nugarinės
  • 2 didesni svogūnai
  • 3-4 v.š. majonezo
  • 100 g fermentinio sūrio
  • 50 g sviesto
  • Druskos
  • Pipirų

Kiaulienos nugarinę supjaustau 2 cm storio kepsneliais, sudedu ant kepimo popieriaus ar maistinės plėvelės, pabarstau druska ir pipirais ir ant viršaus užklojus kitą popieriaus ar plėvelės sluoksnį šiek tiek pamušu su kočėlu (tiesiog neturiu mėsos muštuko). Į gilesnį indą, tinkamą kepti orkaitėje vienas šalia kito sudedu kepsnelius, visus aptepu majonezu. Plonais pusžiedžiais supjausčius ant majonezo kloju svogūnus, viską gausiai užbarstau fermentiniu sūriu. Į kepimo indą iki pusės kepsnelių įpilu vandens, mažais gabalėliais įpjaustau sviestą. Pašaunu į 170-180 laipsnių orkaitę ir kepu apie 30 min. Labai mėgstu kai sūris ne tik išsilydo, bet ir paskrunda. Man skaniausia prieš baigiant kepti kepsniukus dar pabarstyti sezamo sėklomis arba linų sėmenimis.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą